CarloMama

remixable me cause reasons Traduire cette bd

par CarloMama

Creative Commons Tuesday January 10, 2017

127 vues | 14 commentaires

Classé dans Comédie & Choisir

QUEEN!

what th-

How did y-

There you are!

Hold on, what is this place?

This is my background...

you call this a background?

snap!

There that's better

Carl what are you doing h-

Hold on...

Why are you so tall?

snap!

There... now what was I going to ask you?

*Gasp*

I already told you that I don't have any money Carl!

Oh yeah! Can I borrow some money?

Oh that was you who said that?...

Yes, now can you change everything back to what it was please?

Fine

SNAP!

Uhm... aren't you forgetting something?

I don't understand... it was supposed to change you ba-

MWHAHHAHAHAHAAA!!

...

...

FREE AT LAST!!

*GASP* She escaped the character list!

Yes little ones, and now you die!

A prop? Like what?

Quick! place down a prop!

why can't you just do it?

uhm IDK like a gun?!

Fine! I'll do it

I guess you don't want your character back

SNAP!

What? You never told me what kind of gun

A water gun?!

*sigh*

besides, real guns are too violent

CARL: Just kill us

Are y'all done talking yet?

Can you at least fight back

Fine

Squirt!

ARGHHH!!

what the

Yep

Did you know it could do that?

or...

whatever just help me get her body back in the character list

SNAP!

POOF!

I deleted her

What did you do?

oh ._.

You fool! You never saved her on to your character list!

Yeah, I'm headed back to my profile see yuh later

End

QUEEN! | what th- How did y- | There you are! Hold on, what is this place? This is my background... | you call this a background? snap! There that's better Carl what are you doing h- | Hold on... Why are you so tall? snap! There... now what was I going to ask you? | *Gasp* I already told you that I don't have any money Carl! | Oh yeah! Can I borrow some money? Oh that was you who said that?... Yes, now can you change everything back to what it was please? | Fine SNAP! Uhm... aren't you forgetting  something? | I don't understand... it was supposed to change you ba- MWHAHHAHAHAHAAA!! | ... | ... FREE AT LAST!! *GASP* She escaped the character list! Yes little ones, and now you die! A prop? Like what? | Quick! place down a prop! why can't you just do it? | uhm IDK like a gun?! Fine! I'll do it | I guess you don't want your character back SNAP! What? You never told me what kind of gun | A water gun?! *sigh* | besides, real guns are too violent CARL: Just kill us | Are y'all done talking yet? Can you at least fight back Fine Squirt! ARGHHH!! what the Yep | Did you know it could do that? or... | whatever just help me get her body back in the character list SNAP! POOF! I deleted her | What did you do? oh ._. | You fool! You never saved her on to your character list!
Yeah, I'm headed back to my profile see yuh laterSource (s) de l'image Screenshot 2017-01-09 at 10.44.15 PM.png / pixton
End

Voici le lien pour partager cette bd :

CarloMama

CarloMama

Je viens de H-Town, États-Unis.
Inscrit le February 24, 2015
144 bds publiées

Concours

Concours octobre 2020 ! par Merena Angeni

Entre ta bd

0 de bds soumises

Bd amélioré !

Le Magazine Pixton #1 - Septembre

par Les pixtonniens

6 commentaires / 15 vues

Plus par CarloMama

AOC- 31 (anglais)

par CarloMama

3 commentaires / 48 vues

Poster un commentaire

S'il te plaît Connexion sur ton compte. Si tu n'en posséde pas, Inscris-toi maintenant !

14 commentaires | 8 utilisateur | 5 pays

Fox

Fox il y a 3 années de Nouvelle-Zélande

I bet Carlo brought his plus with that money he was asking for

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

nope I got plus fro this https://Pixton.com/ic:tipj336i ;0

casibear64

casibear64 il y a 3 années de États-Unis

Haha very nice!

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

thanks :D

_Mirra_

_Mirra_ il y a 3 années de États-Unis

Hilarious

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

:D

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

haha

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

:)

coolaleco

coolaleco il y a 3 années de Émirats arabes unis

XD cool

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

;0 thnx

Chase Hunter

Chase Hunter il y a 3 années de Canada

Quite entertaining, Carl XD

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

thanks :DDD

  • CRéE SUR PIXTON.COM
Aide