CarloMama

Guess the pixtonator Traduire cette bd

par CarloMama

Creative Commons Tuesday February 23, 2016

273 vues | 78 commentaires

Classé dans Conception d'art

1

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

2

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

3

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

4

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

5

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

6

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

7

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

8

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

9

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

10

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

11

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

12

sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

1 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 2 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 3 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 4 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 5 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 6 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 7 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 8 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 9 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 10 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 11 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days 12 | sorry for the wait, but I've been working on this art for exactly 3 months and 16 days

Voici le lien pour partager cette bd :

CarloMama

CarloMama

Je viens de H-Town, États-Unis.
Inscrit le February 24, 2015
144 bds publiées

Concours

Concours octobre 2020 ! par Merena Angeni

Entre ta bd

0 de bds soumises

Bd amélioré !

Le Magazine Pixton #1 - Septembre

par Les pixtonniens

6 commentaires / 15 vues

Plus par CarloMama

AOC- 31 (anglais)

par CarloMama

3 commentaires / 48 vues

Poster un commentaire

S'il te plaît Connexion sur ton compte. Si tu n'en posséde pas, Inscris-toi maintenant !

78 commentaires | 20 utilisateur | 7 pays

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

is 10 me
is 7 endor

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

nope and nope

but Endor is one of them

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

is 6 endor

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

nope ;0

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

who is 7 tho

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

scroll down in the comments and see

Tr0n1ka

Tr0n1ka il y a 3 années de États-Unis

is 10 Erika Banuelos?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

Nope :D

MyBlackDiamond

MyBlackDiamond il y a 3 années de Canada

4 and 9 are obvious but idk the rest XD

MyBlackDiamond

MyBlackDiamond il y a 3 années de Canada

Withought reading the other comments

mr.Trouble

mr.Trouble il y a 3 années de Europe

wow, this is, beautiful XD i only recognize like 3 but theyve been guessed already

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

there's still 2 people couldn't guess (p.s. one of them is you) ;0

mr.Trouble

mr.Trouble il y a 3 années de Europe

oh.. oh oh wait im 6 arent i!!

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

yup XD

mr.Trouble

mr.Trouble il y a 3 années de Europe

yay XD
haha, six, i like that number

_Penelope_

_Penelope_ il y a 3 années de Canada

Is 7 abstract cat?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

YEEES finally someone gets it

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

how?????

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

thats what she looked like at the time

Danae.

Danae. il y a 3 années de États-Unis

i seeeee

Tr0n1ka

Tr0n1ka il y a 3 années de États-Unis

Is 7 myblackdiamond?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

nope :D

MyBlackDiamond

MyBlackDiamond il y a 3 années de Canada

Wait...why did you think it was me? XD

Tr0n1ka

Tr0n1ka il y a 3 années de États-Unis

the eyeshadow, but I forgot that your hair was much shorter

Chase Hunter

Chase Hunter il y a 4 années de Canada

Lol...I only just saw this! That's me! XD

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

XDD yup

[samuel]

[samuel] il y a 4 années de Nouvelle-Zélande

1- Mirra
2- Fox
3- Kao
4- Saintsage
5- Aquawolf
6- _Perfectionist?????_
7-
8- Waffleman
9- Essention
10-
11- Percy
12- Chase

[samuel]

[samuel] il y a 4 années de Nouvelle-Zélande

is 7 spacekat? e_e

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

got 6,7,and 10 wrong

[samuel]

[samuel] il y a 4 années de Nouvelle-Zélande

nu

[samuel]

[samuel] il y a 4 années de Nouvelle-Zélande

is 7 pups???

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

Nope

IamMia-chan

IamMia-chan il y a 4 années de Bosnie-Herzégovine

Is Essention A girl?

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

yep

IamMia-chan

IamMia-chan il y a 4 années de Bosnie-Herzégovine

Is Sage A boy?

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Yep

IamMia-chan

IamMia-chan il y a 3 années de Bosnie-Herzégovine

Is 11 Percy?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

ye

IamMia-chan

IamMia-chan il y a 3 années de Bosnie-Herzégovine

Is 2 Meg?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

ye

IamMia-chan

IamMia-chan il y a 3 années de Bosnie-Herzégovine

Is 1 Mirra?
Is 5 Aquawolf?
Is 3 Kao?

CarloMama

CarloMama il y a 3 années de États-Unis

yes, yes, and yes

princesa.sanai

princesa.sanai il y a 4 années de États-Unis

12 is Chase......
11 is Percy
9 is Essention
I think 4 is Saintsage777
1 is Mirra
2......I think Elivitation
5...Aquawolf?

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

U got 2 wrong ;0

Danae.

Danae. il y a 4 années de États-Unis

Am I on there? I am so bad at this. Everybody is like omg that is so obviously 'so-and-so' but i have no clue

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Take a guess

Baldur is a sheep

Baldur is a sheep il y a 4 années de Danemark

i wish i was there... ....i wish somebody actually made something about me...... ...whatever at least im not ignored... ...what am i saying? im the best pixtonator aver existed!

Baldur is a sheep

Baldur is a sheep il y a 4 années de Danemark

*ever

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Ur time will come ;0

Baldur is a sheep

Baldur is a sheep il y a 4 années de Danemark

yep.

horse0509

horse0509 il y a 4 années de États-Unis

i know how u feel! ;)

Baldur is a sheep

Baldur is a sheep il y a 4 années de Danemark

:D

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

So far no one has got 6,7, or 10

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

7 and 10 are girls

Essention

Essention il y a 4 années de États-Unis

I'm easily identified of the group. I mean, my glasses are iconic!

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Lol didn't think ud notic that was u

Percy Epsilon

Percy Epsilon il y a 4 années de Canada

Lol, I wonder who the dude with the pizza shirt is! x'D *scratches head*

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Me too :)

Danae.

Danae. il y a 4 années de États-Unis

i literally JUST finished ma pizza

Fox

Fox il y a 4 années de Nouvelle-Zélande

CARLO YOU'RE TAKING THIS TOO FAR
XD

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

;0

Zi Brown

Zi Brown il y a 4 années de Location Unknown

kawaii potatoes!!

_Mirra_

_Mirra_ il y a 4 années de États-Unis

OH GOD AHAHA

1. Me (Mirra)
2. Meg (Fox)
3. Kao
4. Sean (Saintsage777)
5. Aquawolf200
6. Marcie (Murosaki)?
7. No idea xD
8. Trevor (Waffleman)???
9. Essention
10. Aiden (Perfectionist)?????
11. Percy
12. Chase

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

U got 6, 7, and 10 wrong ;0

aisha12

aisha12 il y a 4 années de États-Unis

Well I think
11- Percy
12- chase
I'm gonna guess the rest later :)

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Yep and yep ;0

aisha12

aisha12 il y a 4 années de États-Unis

Ok :)

Essention

Essention il y a 4 années de États-Unis

What the fr- is 12 supposed to be me?!

Essention

Essention il y a 4 années de États-Unis

I mean 9

Essention

Essention il y a 4 années de États-Unis

11 is obviously Percy.

CarloMama

CarloMama il y a 4 années de États-Unis

Yep and yep ;0

  • CRéE SUR PIXTON.COM
Aide