Mr Garbologist

Marvin Goes To Mexico Preložiť tento komiks

od Mr Garbologist

Creative Commons Monday January 24, 2011

Zaradené v Freestyle & Zábava a hry

2,466 zobrazení | 70 komentárov

Marvin Goes To

that is not the mexican flag!

Mexico

Hi it's me Marvin

for my trip to Mexico I've decided to blend in with the locals by wearing traditional clothes

I've even bought a maraca

shake

shake

I think I'll fit right in

but to be a true mexican I must eat this...

The hotest chilli in the world the Grande y Gordo Papa Cerdo

here I go

Holy tacos!!!

Holy tacos!!!

WATER

WATER

shake

Zverejniť komentár

Prosím Prihlásiť sa do svojho účtu. Ak ho ešte nemáte, Zaregistrovať sa teraz - je to zadarmo!

70 komentárov | 64 ľudí | 7 jazykov | 21 krajín

Turboabueloagus
Turboabueloagus Pred 7 mesiacmi z Španielsko

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL vote!! xDD

Kokoliko
Kokoliko Pred 8 mesiacmi z Portoriko

Omg I love it!!!

skykirby7
skykirby7 Pred 8 mesiacmi z Spojené štáty americké

hahahahahahhaahha!!!

ToonMaster3
ToonMaster3 Pred 8 mesiacmi z Antarktída

Wow. I just rated it funny and it got on the top ten.

paulfromaus
paulfromaus Pred 1 rokom z Austrália

Very, very funny

Snowylovetiger
Snowylovetiger Pred 1 rokom z Spojené štáty americké

wow. heheheheheHA

faithanna
faithanna Pred 2 rokmi z Spojené štáty americké

that's hallarious!!!!!!!!!!!

Amber_Tb
Amber_Tb Pred 2 rokmi z United Kingdom

Lol

Blboo
Blboo Pred 2 rokmi z Spojené štáty americké

LOLZZ!!!

Pixel Cake
Pixel Cake Pred 2 rokmi z United Kingdom

LOL FU-NNY

VulcanLoveSongs
VulcanLoveSongs Pred 2 rokmi z Spojené štáty americké

Good one!

~Lessee and Mike~
~Lessee and Mike~ Pred 2 rokmi z Spojené štáty americké

shake but nevermind ahHAHAHAHAHAHAHAHA

Sicnar
Sicnar Pred 2 rokmi z Kanada

Nice

Radiance.A
Radiance.A Pred 2 rokmi z Francúzsko

xD

~Jack~
~Jack~ Pred 2 rokmi z Austrália

LolZ!

a sam strip
a sam strip Pred 3 rokmi z Holandsko

haha loll

paradise found
paradise found Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

loving the hat Marvin

cocolishess856
cocolishess856 Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

Loooooool

hornblower
hornblower Pred 3 rokmi z Belgicko

haha

SLENDERMANIA
SLENDERMANIA Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

poor marvin, turned into a pile of ash with a maraca.

SunflowersAndFox
SunflowersAndFox Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

Water only dilutes the acid. I recommend milk.

Trump Voodoo
Trump Voodoo Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

Or bread.

osakax3
osakax3 Pred 3 rokmi z Hongkong

grande gordo papacerdo XDDD

Darth Santorus
Darth Santorus Pred 3 rokmi z Brazília

great style

melpit.
melpit. Pred 3 rokmi z Holandsko

BEST ONE EVER!

iphoenix
iphoenix Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

still funny

Coconut.
Coconut. Pred 3 rokmi z Francúzsko

~Shake ~ :D

Justin McNerd
Justin McNerd Pred 3 rokmi z United Kingdom

lol

sanji~kun
sanji~kun Pred 3 rokmi z Indonézia

XD

Dianne
Dianne Pred 3 rokmi z United Kingdom

Poor Marvin, he can't get anything right !
Great comic and great sense of humour, I'm looking forward to his next trip.

B-dog16
B-dog16 Pred 3 rokmi z Portugalsko

Awesome, dude, I love ALL your comics!

leitstelle
leitstelle Pred 3 rokmi z Paraguaj

Yeah :)

Luukiejaah
Luukiejaah Pred 3 rokmi z Holandsko

Now to HOLLAAAANDD!! xD

kk2000
kk2000 Pred 3 rokmi z Grónsko

yay mexico!!! well actually we dont wear sombreros, we dont have maracas and we dont have a big mustache!!!!! XD the chili is awesome here :9

tapaa
tapaa Pred 3 rokmi z Holandsko

NO BIG MUSTACHE!!??

kk2000
kk2000 Pred 3 rokmi z Grónsko

no joa XD people used them during the mexican revolution, and it was 100 years ago..XDD

Memento Mori
Memento Mori Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

yup. Stereotypes in action.

keep.smiling
keep.smiling Pred 3 rokmi z Hongkong

LOOVE iitt SOO MUCH* (: ♥

Coroloro
Coroloro Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

I LOVE the detail and shading of his hat- absolutely wonderfully done! I love it!! Rated! -Patrick

pantmen
pantmen Pred 3 rokmi z Grécko

you noticed too? :D

Black Sheep
Black Sheep Pred 3 rokmi z Grécko

awesome

tm41wm32
tm41wm32 Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

cool

Nate48
Nate48 Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

What the fudge that doesn't make sense

Kao
Kao Pred 3 rokmi z Dánsko

:o.... can you visit Denmark? :D:D:D

Kao
Kao Pred 3 rokmi z Dánsko

btw. AWSOME!

Stripman
Stripman Pred 3 rokmi z Holandsko

hahhaha

slide
slide Pred 3 rokmi z Holandsko

hAHAHa

raphaelarm
raphaelarm Pred 3 rokmi z Arménsko

I've been laughing for 10 mins.... great... thank you!

ErikaBanuelos
ErikaBanuelos Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

Hahaha! And we really don't use maracas that much anymore.

PredatorX
PredatorX Pred 3 rokmi z Holandsko

WOW1 hahaha super fun! XD

HunniLautner
HunniLautner Pred 3 rokmi z United Kingdom

Haha I love it "blend in" Yeah... ummm Good luck with that ^_^

tapaa
tapaa Pred 3 rokmi z Holandsko

hmmm Grandey gordo papa cerdo peppers...

eRiC fReNcHy
eRiC fReNcHy Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

hahahahahahaha

2Epic
2Epic Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

ROTFL "Holy tacos!!!" nice :)

sanji~san
sanji~san Pred 3 rokmi z Indonézia

haha XD~

BTW Cool hat~ ^^

Memento Mori
Memento Mori Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

:D in school today my teacher was talking about how people always put culture into stereotypes. Like mexicans with ponchos, and things like that. I kind of want to show him this comic now

fat pete
fat pete Pred 3 rokmi z United Kingdom

Ah stero types...Where would the world be without you? XD

Memento Mori
Memento Mori Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

:D I showed my teacher. He loved it. *highfive*

paw27
paw27 Pred 3 rokmi z Mexiko

i love marvins !!

Stormbuscus!!
Stormbuscus!! Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!

Axmly
Axmly Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

Love it!!! Best in the world!

fat pete
fat pete Pred 3 rokmi z United Kingdom

Haha! great stuff and I'm loving the sombreo!

Zzlfarb
Zzlfarb Pred 3 rokmi z Spojené štáty americké

i love marvin

Abdamin
Abdamin Pred 3 rokmi z Austrália

Heh Heh Heh! funny stuff, dude, keep it up!

Kimmy~Kun
Kimmy~Kun Pred 3 rokmi z Holandsko

Haha xD

Tu je odkaz na zdieľanie tohto komiksu:

Mr Garbologist

Mr Garbologist

Pochádzam z Bristol, United Kingdom.
Pripojený January 9, 2010
160 zverejnených komiksov

Sady rekvizít a pozadia

sombrero

sombrero
od Mr Garbologist

 

Next in "Marvins Tour Guide"

Marvin Goes To %$£&^!

od Mr Garbologist
52 komentárov / 1,050 zobrazení

Previous in "Marvins Tour Guide"

Marvin Goes To Italy

od Mr Garbologist
60 komentárov / 1,373 zobrazení

Komiksová kniha

Marvins Tour Guide

od Mr Garbologist
36 fanúšikov